Auto Stanley, we love you - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu Auto Stanley, we love you - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu

Auto Stanley, we love you

Door: kellybronsopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Kelly

13 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Zo! En dan zit je er opeens alweer 8 dagen! Al lijkt het alsof ik er al veel langer ben, toch gaat de tijd wel speedy gonzalez snel!

Voor ik ga vertellen over hier, moet ik eerst even wat kwijt wat ik vergeten was. LIEVE vriendjes uit Leiden, wat een veel te gek, lachwekkend en beschamend 'vriendenboekje' hebben jullie voor mij gemaakt! Iedereen die er aan heeft meegewerkt: THANKS ik heb me er 12 uur in het vliegtuig mee vermaakt. Steeds als ik het weglegde, pakte ik hem weer om te kijken. Heb me echt kapot gelachen. De stewardess wilde kijken, maar dat heb ik maar even geweigerd hahaha. Super.

Oke,watskeburt hier?
Nou. Mijn stage is niet zo gegaan waarop ik wel gehoopt had. Ik moest dus afgelopen vrijdag al in mijn eentje voor de klas staan. Donderdag eigenlijk ook, maar dat heb ik geweigerd. Na 2 uur kwam er een invalster die ik toen alles heb moeten vertellen van wat ik op één dag heb meegemaakt bij de klas. Wat een grap. Maar eigenlijk was het niet zo grappig, want ik voelde me echt de baas over de klas, omdat ik alles moest zeggen en ik toevallig alle namen al wist. Das knap hoor, met namen als Judraiven en Jyxandra.

Maargoed. Vrijdag moest ik het dus echt in mn eentje doen. Nou, daar ben ik dus mooi niet voor gekomen. Dus ik kom nu niet meer voordat ze wel een goeie plek voor mij hebben daar, en zoals het in het contract is afgesproken.

Genoeg over stage.
Vrijdag is Lianne aangekomen, helemaal leuk! En die topper had in Nederland al een autootje gereserveerd, dus wij zijn nu sinds zaterdag samen trotse bezitters van ons autootje! We moesten hem natuurlijk wel een naam geven, dus we hebben hem Stanley gedoopt. Het is ook echt een Stanley.
Maargoed, die gingen we dus even met zn vieren ophalen. Dat ging allemaal goed, totdat we naar huis moesten rijden. Ik had de eer. We wisten de weg nog niet zo goed. Dus we hebben er een uur over gedaan om thuis te komen, maargoed we hebben wel weer gelachen en wat van het eiland gezien haha. Wel een beetje zonde van onze vrije en ingeplande stranddag, maar... we hebben een auto!!!

Oja, vrijdagavond ben ik met de andere meiden en jongens uit de straat uit geweest bij een openlucht discotheek: Bermuda. Het is op loopafstand, maar we werden afgezet met de auto, nadat we gillend de auto uit waren gerend omdat er een kakkerlak op de bestuurdersstoel zat. Bij Bermuda aangekomen: Wauuuuw ik keek mn ogen uit. Veel ongure typetjes, maar die zaten allemaal bij elkaar dus daar hadden we geen last van. Het was ZO vet, en daar betaal je maar 5 gulden voor! Ook echt te mooi om gewoon te dansen onder de sterren. Heeeel goed het weekend in gegaan, wat een top avond!

Gisteren met de meiden uit eten geweest, heel decadent en veel te lekker. Heb me kapot gelachen om de namen van de exen van Iloon. Tupac en Antenne. Wie noemt zn kind nou Antenne! Arm kind.
Op datzelfde onderwerp verder, zegt Anneloes: nou voor mij geen jongens hier hoor, het is al warm zat! Bloedserieus. Wat een kind.

Vanmorgen het lekkerste ontbijtje sinds ik hier ben: Li had een eitje voor me gebakken! Daarna was het plan om eindelijk naar het strand te gaan, gaat het regenen! En ook niet een beetje, ook niet heel even. Nee, gewoon echt toen we net lagen. Toen zijn we maar doorgereden naar de AH. Ik was dolgelukkig met gewoon normaal brood dat niet plakt en waar tenminste smaak aan zit. Wat kan een mens dan blij zijn! En met de pindakaas! Ik heb een vreugdelied gezongen toen we thuis waren met mn boterham met pindakaas. De anderen waren er niet zo blij mee. Echt balen.
Toen toch maar weer geprobeerd op het strand, laatste uurtje toch nog genoten. Stond een groep mannen naast onze neus, vraagt Li doodleuk aan een man of hij haar opa mag zijn, omdat ze geen opa's heeft. Toen ik van hun ook nog een corona aangeboden kreeg waar ik al de hele dag zin in had, was ik ook weer helemaal gelukkig.

Ook nog even Li de weg gewezen naar Wereldstage, lopen we gewoon serieus langs een kerstboom. Geen grap, een kerstboom. Ze sporen hier echt niet.

En nu ben ik bang en durf ik niet te slapen, want allebei mn buufies hebben al kakkerlakken in hun kamer gehad, Li heeft er zojuist 8 gedood dus echt niet dat ik me nog veilig voel.

Ennnnnn morgen nog een dagje vrij ivm kinder carnaval! Genieten.

Hooooooi x




  • 13 Februari 2012 - 03:19

    :

    zooooo leuuuuuukkk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 39820

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 21 Juni 2014

Kleine wereldreis

03 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: