Blauwe zee, wit strand: bon bini Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu Blauwe zee, wit strand: bon bini Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu

Blauwe zee, wit strand: bon bini Curaçao!

Door: kellybronsopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon nochi!

Mijn eerste verslagje vanuit het nu wat bewolkte Curaçao. Laat ik het voor jullie ook nog gezellig houden :)

Waaaaaar moet ik beginnen. Ja bij het begin is handig, maar die stress bespaar ik jullie. Op het allerlaatste moment kon ik nog mee het vliegtuig in, als laatste passagier dus ik was al helemaal gelukkig! Het was een zeer lange reis, maar uiteindelijk veilig en wel aangekomen en opgehaald door Wereldstage. We zijn toen gelijk naar Miles (jazzcafé) gegaan om even te borrelen met alle nieuwe studenten die net aangekomen waren. Toen iedereen naar zijn eigen plekkie werd gebracht, bleek dat mijn kamer dus praktisch naast dat café zit! Dus afgelopen nacht (1e nacht) was dat wel even wennen, maar ik had meer last van het café aan de rechterkant. Maar gelukkig moet het doordeweeks wel rond 11 uur stil zijn, dus dat is fijn!

Nou goed. Mijn kamertje is vrij klein voor wat ik betaal, maargoed ik moet het er maar mee doen! Daarbij ben ik toch vooral buiten.
Ilona (mn linkerbuuf) en ik zijn vandaag even op ontdekkingsreis geweest. Pontjesbrug bewonderd en over heen gelopen, geniaal ding heb me rot gelachen.
Daaaarna zijn we met een paar meiden en jongens die in dezelfde straat wonen voor het eerst naar Mambo beach geweest. WAUW wat een strand, wat een zee! Helemaal super, flink genietos daar.
Ben met een paar meiden naar de rotsen gezwommen want de jongens zeiden dat er krabbetjes waren. Nadat we die bewonderd hadden, zag ik een vis. Nou gillen dus. Werd natuurlijk gelijk alweer uitgelachen omdat ik meteen ben terug gezwommen.

Hadden we daarna net boodschapjes gedaan, vraagt een antilliaan waar we naartoe moesten, mochten we met Erik en Iloon mee in de pick up! Geniaal. Super aardig. Verder letten we wel goed op hoor, no worries.
Je moet hier namelijk echt niet na zessen over straat in je eentje of alleen met meiden, want dat is echt not funny.

Oja onderweg nog even gedanst met antiliaanse vrouwen die aan de overkant stonden. Heerlijk.
Alles kan en mag hier!

Okeuh ik denk dat ik voor nu wel weer even genoeg heb verteld over hier. Morgen komt moeders al even buurten voor 48 uur, dus dat wordt gezellie!
Wij gaan nu lekker met zn tienen koken en eten, ik ben benieuwd! En vanavond de eerste dansjes wagen bij Mambo! Hopen dat het droog blijft want de lucht voorspelt niet veel goeds! Raar hoor hier, ene moment schijnt volop de zon, andere moment komt het met bakken uit de lucht!

Ayó! X

  • 04 Februari 2012 - 23:53

    Lot:

    Lieverd ik vind het zo'n gek idee dat je daar zit voor nog heeeeeulll lang! Ben benieuwd naar je volgende verhalen!
    Xx

  • 05 Februari 2012 - 10:07

    Lianne:

    Vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik heel heel heel leuk!

  • 05 Februari 2012 - 13:04

    Gwen:

    Wat een avontuur, leuk om te lezen!

  • 08 Februari 2012 - 09:06

    Door:

    Schatke klinkt allemaal supertof! Wanneer gaan we skypen?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 39820

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 21 Juni 2014

Kleine wereldreis

03 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: