Ja mam, bijna! - Reisverslag uit Zwaanshoek, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu Ja mam, bijna! - Reisverslag uit Zwaanshoek, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu

Ja mam, bijna!

Door: kellybronsopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Kelly

16 Januari 2012 | Nederland, Zwaanshoek

Heeeeeeee hallo lieve allemaal die het leuk vinden om mijn verhalen te volgen als ik op het tropische eiland vertoef tijdens mijn stage!

Dus tja, nog 3 weken. Het komt nu echt al (veel te?) dichtbij...
Ik moet nog mucho veel doen, maar hee, vrijdagochtend 3 februari moet alles klaar zijn hoor. Dan staat het vliegtuig paraat om mij (oke, en een paar anderen) te vervoeren naar jawel, Curaçao!

Wat ik daar precies ga doen?
Stage lopen, met probleemjongeren welteverstaan. Dus dat wordt leuk, ik als bijna 20 jarige die een 18 jarige de les leest. Ze zullen wel moeten :)
En als ik het dan echt niet meer zie zitten, tja, dan ga ik uithuilen op het strand. Echt wel dikke vette pech heb ik dan, zo onder een palmboom met een treurige cocktail. Of ik ga jullie stalken, als jullie al in bed liggen en het voor mij pas etenstijd is, en ik even vergeten ben dat jullie 's ochtends in de kou weer op moeten staan. Maarja, zo ben ik.

Goed. Nog 3 weken dus! Aftellen dan maar!

  • 30 Januari 2012 - 21:02

    Marielle Waasdorp:

    Ja, meis het duurt nu niet lang meer! Nog maar 4 dagen! Alles al gepakt?
    xxx Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 39820

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 21 Juni 2014

Kleine wereldreis

03 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: