Tickles in my tummy! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu Tickles in my tummy! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Bronsveld - WaarBenJij.nu

Tickles in my tummy!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

06 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal, wat leuk dat jullie mij (ons) willen volgen.

Nou ben ik op Curaçao heel trouw geweest om elke 2 weken een blog bij te houden, maar nu weet ik niet hoe regelmatig ik dat zal doen omdat we nu alleen maar onderweg zijn.
Ons reisschema zal er als volgt uitzien: op a.s maandag 10 februari zullen wij via Kuala Lumpur naar Auckland (Nieuw-Zeeland) vliegen. Daar zullen wij 3 weken blijven, om vervolgens voor 7 weken naar Australië te gaan. Op 22 april zijn wij dan voor een maand in Indonesië. Als laatst zullen wij Thailand onveilig maken voor een maand.
Terugkomst: zaterdag 21 juni! :)
De foto van ons reisschema staat als het goed is erbij!

Cleo en ik hebben er heeeel veel zin in maar zijn nu toch wel een beetje zenuwachtig! Gelukkig heb ik nu zo'n beetje alles wel klaar liggen om in mijn backpack te kunnen doen.
Ik ben inmiddels lekgestoken door vaccinaties dus hoop niet met een enge ziekte terug te komen hihi.

Nog 4 nachtjes slapen! Waaaaaa dikke kus voor iedereen! X

  • 06 Februari 2014 - 18:43

    Wil Warnars:

    Hoi Kelly,
    Natuurlijk heb ik mij meteen weer aangemeld op de mailinglijst, dus gaan wij je weer volgen.
    Heel veel plezier (natuurlijk ook voor Cleo) en veel mooie dingen zien en lekker genieten van de 4 landen.
    Liefs van ons en een dikke kus. Hans en Wil

  • 16 Februari 2014 - 10:32

    Aartvanveen:

    hoi veel plezier en geniet van je mooie reis groetjes van


    Aart Chris Willem en Ubbo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 16 Jan. 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 39820

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 21 Juni 2014

Kleine wereldreis

03 Februari 2012 - 15 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: